Uutiset: Tapatalk on nyt asennettu!
  • Maaliskuu 20, 2019, 13:51:53 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Avautumisnurkka  (Luettu 24109 kertaa)

huhtajou

• Senior grandblooper
  • OFS jäsen
  • **
  • Nostobogey
    • Profiili
Vs: Avautumisnurkka
« Vastaus #165 : Elokuu 13, 2014, 21:35:00 ip »
Vituttaa kun radat on niin täys pelaajia ettei sielä mahdu reenaamaan. Eikä reenaamiseen oo riittävän isoja alueita oikein missään. Välillä toivon että tää ois edelleen marginaalilaji ja radalla ois pelaajia kauniina kesäpäivänä vain viiden poolin verran.
Tää on kyllä jännä juttu. Ja vaikka kuinka haluttaisi sanoa, että on tosi hienoa lajin kiinnostus ja yleistyminen, niin kyllä joskus joutuu olemaan ihan hiljaa odottelemassa vuoroaan, ettei tule isoon ääneen sanottua mitään typerää. Helvetisti nolottaa sisäisesti, kun huomaa ajattelevansa, että eikö tuollakaan kaljapussiporukalla ole mitään muuta tekemistä kuin hassutella täällä toisten edessä. Ihan yhtä oikeutettuja pelaamaan kuin kuka tahansa.

Varsinkin Oulun kaupunkiradat on raakasti ylibuukattuja, Kiiminkiin kyllä sopii polkemaan heiniä ja risuja samalla läjään ;)
Team Griplock

Japepy

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #166 : Elokuu 18, 2014, 17:43:08 ip »
Notta nyt kyllä nakertaa! Hauislihaksen pitkäjänne tulehtunut ja pittää kuulemma pysyä poissa frisbeekentiltä ainakin parisen viikkoa. Taitaa jäähä SM layout kokonaan testaamatta, voihan perskeles! Nohnoh, toivotaas että kuntoutuu ennen ku rata puretaan! Tai sitte pittää lähtä vasurilla heittämään :D

vpt111

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #167 : Elokuu 18, 2014, 20:33:58 ip »
Suosittelen vasurilla kiertämistä. Samalla saattaa vahingossa kehittyä niin paljon että sitä voi joskus käyttää pahassa paikassa ;).

kwi

• Ofsilainen vuodesta -12
  • OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #168 : Elokuu 18, 2014, 21:49:27 ip »
Kaikenlainen ilkivalta radalla ottaa päähän: löytökiekkolaatikon murtaminen, ob-keppien hajottaminen ja heittäminen ojaan, roskaaminen ja pullojen jättäminen radalle, korien tägääminen... lista on pitkä.
Diamond is a girl's best friend (but Fury aint' bad either)

spede

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #169 : Elokuu 25, 2014, 17:39:51 ip »
Vituttaa kun radat on niin täys pelaajia ettei sielä mahdu reenaamaan. Eikä reenaamiseen oo riittävän isoja alueita oikein missään. Välillä toivon että tää ois edelleen marginaalilaji ja radalla ois pelaajia kauniina kesäpäivänä vain viiden poolin verran.
Tää on kyllä jännä juttu. Ja vaikka kuinka haluttaisi sanoa, että on tosi hienoa lajin kiinnostus ja yleistyminen, niin kyllä joskus joutuu olemaan ihan hiljaa odottelemassa vuoroaan, ettei tule isoon ääneen sanottua mitään typerää. Helvetisti nolottaa sisäisesti, kun huomaa ajattelevansa, että eikö tuollakaan kaljapussiporukalla ole mitään muuta tekemistä kuin hassutella täällä toisten edessä. Ihan yhtä oikeutettuja pelaamaan kuin kuka tahansa.

Varsinkin Oulun kaupunkiradat on raakasti ylibuukattuja, Kiiminkiin kyllä sopii polkemaan heiniä ja risuja samalla läjään ;)

Tätä samaa olen kyllä itsekin miettinyt useampaan kertaan, kun porukkaa tuntuu aina olevan ruuhkaksi asti oli kellonaika mikä hyvänsä. Pitää varmaan kohta itse aloittaa joku uusi harrastus. Eihän se odotteleminen nyt niin hirveää ole, mutta just tämä muovipussiporukka vaan on monesti sitä, joka nakkelee niitä kiekkoja ihan millon vaan katsomatta ollenkaan onko muita väylällä. Forea ei tietenkään ikinä huudeta vaikka kiekko tulis metrin päähän ja aina löytyy joku selitys miksi heitti tai miksei huutanut. Säännöistä ei tunnu olevan mitään hajua, OB-aluekin taitaa olla osalle tuntematon käsite. Nopeampia ja pienempiä pooleja ei tajuta päästää ohi. Tää on vähän sama asia kuin joillakin menee bändit pilalle, kun liian moni tykkää.

Päätetään kuitenkin avautuminen positiiviseen ja poikkeavaankin? ilmiöön. Olen saanut muistaakseni kaikki kiekot takaisin, jotka olen tänä kesänä hukannut!

EdwardTK

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #170 : Elokuu 25, 2014, 22:36:49 ip »

Tätä samaa olen kyllä itsekin miettinyt useampaan kertaan, kun porukkaa tuntuu aina olevan ruuhkaksi asti oli kellonaika mikä hyvänsä. Pitää varmaan kohta itse aloittaa joku uusi harrastus. Eihän se odotteleminen nyt niin hirveää ole, mutta just tämä muovipussiporukka vaan on monesti sitä, joka nakkelee niitä kiekkoja ihan millon vaan katsomatta ollenkaan onko muita väylällä. Forea ei tietenkään ikinä huudeta vaikka kiekko tulis metrin päähän ja aina löytyy joku selitys miksi heitti tai miksei huutanut. Säännöistä ei tunnu olevan mitään hajua, OB-aluekin taitaa olla osalle tuntematon käsite. Nopeampia ja pienempiä pooleja ei tajuta päästää ohi. Tää on vähän sama asia kuin joillakin menee bändit pilalle, kun liian moni tykkää.

Päätetään kuitenkin avautuminen positiiviseen ja poikkeavaankin? ilmiöön. Olen saanut muistaakseni kaikki kiekot takaisin, jotka olen tänä kesänä hukannut!

Ainahan ei ole pakko kierroksia heittää, futiskentät on aamusin ja 20 jälkeen pääsääntöisesti vapaana. Omat aikataulut on nyt ollut niin että on tullut oltua heittämässä klo 8-14. 12 pintaan alkaa olla väkeä ,muttei haitaksi asti. 8-12 saa pelata kyllä aika rauhassa, hyvä jos ketään muita näkee edes.

welle

• Member of Team Hoppala
  • Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #171 : Elokuu 26, 2014, 07:42:31 ap »
Avaudutaan tännekin, kun vieläkin harmittaa aika lailla. Oltiin lauantaina Kiimingissä heittämässä seuranmestaruuskisoja ja lämmiteltiin ennen rundia. Heitin siitä Kimmokkeen vierestä muutaman reeniheiton ja mun lempikiekkoni, pinkki 400s D2 lensi siihen #18 kiposta hieman pitkäksi ja oikealle mutta keskelle sitä soratietä, josta sen näki selvästi. Ajattelin siinä puttailla jonkun aikaa ja ottaa sitten sen kiekon siitä. Noh, meitä oli siinä varmaan kymmenkunta kaveria puttailemassa ja kiekko siinä 15m päässä edelleen oli. Välissä meni pari kaveria siitä ohi, mutta eipä tullut sen enempää kiinnitettyä huomiota siihen. Noh, 15 minuuttia myöhemmin aloin nostamaan sitä mun kiekkoa takaisin bägiin, niin eiköhän ollut kadonnut sillä välillä se kiekko! Ja ainoastaan ne kaksi kaveria meni siitä ohi sillä aikaa. Uskomatonta röyhkeyttä ottaa tuosta vaan toisen kiekko, etenkin kun meitä oli se kymmenkunta kaveria siinä 15m päässä puttailemassa! Ja vielä mun bägin tärkein kiekko, ei oikein vieläkään voi uskoa todeksi tuota tapahtunutta. Jos joku näkee tuollaista sopivasti kulunutta pinkkiä 400s D2 jollakin Kiimingissä, niin tarkistakaapa onko siinä mun nimi pohjassa/sutattuna yli. Niin ja meni sitten kierroskin ihan persiilleen tuon takia ja samalla seuran mestaruuskisatkin jäi kesken. Ei vaan kestä kasetti tuollaisia tapahtumia.

huhtajou

• Senior grandblooper
  • OFS jäsen
  • **
  • Nostobogey
    • Profiili
« Vastaus #172 : Elokuu 26, 2014, 11:41:02 ap »
Välissä meni pari kaveria siitä ohi, mutta eipä tullut sen enempää kiinnitettyä huomiota siihen. Noh, 15 minuuttia myöhemmin aloin nostamaan sitä mun kiekkoa takaisin bägiin, niin eiköhän ollut kadonnut sillä välillä se kiekko! Ja ainoastaan ne kaksi kaveria meni siitä ohi sillä aikaa.
Oliko nämä pari kaveria siis pelaajia vai jotain kylän omia superhessuja muilla asioilla?
Team Griplock

EdwardTK

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #173 : Elokuu 26, 2014, 11:52:48 ap »
Välissä meni pari kaveria siitä ohi, mutta eipä tullut sen enempää kiinnitettyä huomiota siihen. Noh, 15 minuuttia myöhemmin aloin nostamaan sitä mun kiekkoa takaisin bägiin, niin eiköhän ollut kadonnut sillä välillä se kiekko! Ja ainoastaan ne kaksi kaveria meni siitä ohi sillä aikaa.
Oliko nämä pari kaveria siis pelaajia vai jotain kylän omia superhessuja muilla asioilla?

Tänään Hiirosessa heittelin lämmittelyjä futiskentällä. Siinä meni muutama siivu sinne kolmosen tiille, ajattelin hakea ne vähän myöhemmin kun oli vielä läjä kiekkoja hakematta. Muutama nuorempi jantteri siitä lähti kierrokselle aiemmin ja kun menin hakemaan kiekkoja niin eihän niitä näkyny. Juoksin pojat kiinni ja kyselin onko näkyny kiekkoja "EI OO" oli vastaus. Silmääni pisti kuitenkin toisen pojan bägistä selvästi Prodigyn D3 SE, joita nyt ei ihan hirveästi ole. Pyysin saada vilkaista kiekkoa ja hetken vänkäyksen jälkeen sainkin molemmat kiekot samalta pojalta takaisin. Sen jälkeen selittelivät että meinasivat kierroksen jälkeen palauttaa. Mihi tää maaaailma o menossa....  :-X

welle

• Member of Team Hoppala
  • Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #174 : Elokuu 26, 2014, 14:11:07 ip »
Kyllä ne tais pelaajia olla. Ite en niin tarkasti kiinnittäny huomiota, mutta muut meinas että oli ne pelaajia.

AnitaM

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #175 : Elokuu 27, 2014, 20:40:04 ip »
kyllä meikää ottaa niin kypärään nuo kiekkojen näpistelijät. sain viime perjantaina puhelun että joku hukkaamani kiekko on löydetty ja jätetään Virpan löytölaatikkoon, eipä ollu siellä enään lauantai aamuna... perkule..jos jossain tulee vastaan Anita niminen kiekko ni en ole myynyt  >:( 
Ja jos nämä kiekkojen ottajat on lapsia niin ihmettelen että eikö vanhemmat kysele mistä kiekot on kotiin ilmestynyt, vai uskooko vanhemmat sinisilmäisesti lastensa selostuksia.. kiekoissahan on numero mistä asiaa voi tarkistaa :o
OFS nuoriso-ja naistoiminta, sihteeri 2014

muuki

• ihimemmies
  • OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #176 : Syyskuu 01, 2014, 13:39:06 ip »
Näitä on. Mutta on myös tahattomiakin tapahuksia. Näitä sattuu harvase päivä että joku on poimimassa kiekkoja kun ketään ei näy lähimain, lähinnä pitkien tai yli kumpujen menevien avauksien vuoksi. Mutta tuo wellen tapaus, että on noin lähellä niin melkein kannattaa aina varmistaa ennenkuin poimii talteen.

McMake

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #177 : Syyskuu 01, 2016, 21:13:16 ip »
Erikoinen tapahtuma tänään Kiimingissä.

Väylällä 9 jäi kiekko vahingossa matkalle, ei siis mennyt hukkaan. Jäätiin etsimään kaverin kiekkoa väylän loppuun ja samalla pari vanhempaa pelaajaa huusivat, että onko meillä jäänyt minun kiekoksi kuvailema kiekko matkalle. Siinä vaiheessa jo seuraava takaa tuleva pooli oli ehtinyt heittää sen kiekon vielä takaa tulevalle poolille. Menin hakemaan kiekkoa ja sain sen takaisin. Satuin sitten katsomaan kiekon pohjaa ja siellä oli minun yhteystiedot sutattu yli ja lisäksi tämän kiekon viejän yhteystiedot sutattuna. Ei mitään yhteydenottoa tässä välissä ollut tullut. Tämän bägiinhän tuo minun kiekko olisi päätynyt, jos olisi ollut enemmän viivettä tilanteessa.

Kyllä pisti vihaksi! On pokkaa! Noin 18v kiiminkiläisiä jannuja! Onneksi on nimi ylhäällä.

huhtajou

• Senior grandblooper
  • OFS jäsen
  • **
  • Nostobogey
    • Profiili
« Vastaus #178 : Syyskuu 05, 2016, 09:56:22 ap »
Kyllä pisti vihaksi! On pokkaa! Noin 18v kiiminkiläisiä jannuja! Onneksi on nimi ylhäällä.
Laitatko Mc mulle vaikka yksityisviestinä sankarin nimen. Olen itse Kiimingistä ja myyn aika paljon ylijäämäkiekkoja näille nuorille lupauksille, joten hyvä mahdollisuus on, että kaveri on ainakin etäisesti tuttu. Jututan pikkusen tästä lajin etiikasta..
Team Griplock