Uutiset: Tapatalk on nyt asennettu!
  • Kesäkuu 24, 2019, 13:53:19 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Bägisi sisältö!  (Luettu 31583 kertaa)

Mikko

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
Re: Bägisi sisältö!
« Vastaus #30 : Joulukuu 10, 2011, 13:56:43 ip »
Jahas, hyvä topicin nosto Tatulta. Taitaa itelläki olla vähä muuttunu bägin sisältö viimekerrasta..

Draiverit

2x kulunutta 175g Star Wraithia. Jokapaikan höylä, aika luottokiekko. Jos epäilyttää kisassa se millä heitän tän, niin en yleensä ota turhia riskejä vaan heitän tällä, kaikkein tutuimmalla. Ollu bägin draivereista ehkä kauiiten bägissä. Kuluneena kiekkona mun mielestä n. 17 tai 18 kertaa parempi kuin uutena.
1x kulunut 169g Pro Wraith. Periaatteessa käyttäytyy just niinku yllämainitut, mutta lentää pikkusen pidemmälle, pitemmän liu'un ja pienemmän painon ansiosta. Yleensä veden ylityksissä tulee tätä suosittua.
2x 171g TD Rush. Ostin nämä kun aattelin että ois hyviä annukka kiekkoja, mutta eipä ainakaan meikän käellä näitä oo vielä saanu antsaamaan pahemmin, joten aika turha kiekko mulle ainakin vielä :D. Sopii ehkä semmosiin suoriin kontrolli draiveihin.
1x 175g CH Sidewinder.
ja
1x 172g Star Sidewinder. CH Sidewinderiä en pahemmin oo vielä käyttäny. Mutta molemmat ihan pelkkiin annukoihin. Star Sidewinderi on semmonen kulunu lötä, jota tulee käytettyä esim. limingan metsissä, missä pitää saada pienellä voimalla lentämään suoraan tai annukoimaan. Ehoton kiekko pommiantsaan kun sitä tarvittee (Toppila #3).
1x 175g Star Katana.
ja
3x 172g Pro Katana. Kulunut Star Katana on ollu mun suosikki distancekiekko pitkään, mutta kun oon hukannu ne kaikki kun en ossaa heittää, niin oon todennu Pro Katanan ajavan kuluneen Star muovin asian. Ja muutenkin hyvä olla kiekkoja, joista tietää miten ne toimii uutena. Ei tuu sitte niitä ongelmia, että pitäis saada jostakin kulunut sejase, kun ne vanhat, rakkaat, kuluneet toverit menee sinne * lampeen. Tietääkseni kun kaupassa ei vielä kuluneita kiekkoja kaupata. Mutta siis joo pro Katanalla pisimmät siivut ja hyvä myös pitkiin hyssieihin ja hyserflippeihin.
1x 171g Star XCaliper. Aina hyvä olla yks kunnon jyrä kun kotikenttänä on "TyyniToppila". Toimii myös ihan kivasti spikehysereissä, mutta eipä tällä kiekolla muuten kovin paljoo tuu pelattua.
3x 172g, 172g ja 174g Star Boss. Koko bägin eniten käytetty kiekko, ja kuluneemmat 172g ehkä mun suosikkikiekot tässä lajissa. Toimii hyssessä ja pienessä vastasessa. Forenaki heitän tuota jyrempää 174g. Kuluneimmilla pystyn heittämään pitempiä siivuja turvallisesti, kun tiiän että bossi ei käännä yli. Ainakaan mun kädellä vielä :) Huva lötä.

Midarit

2x 177g ZBuzz. Lajin paras midari? Itte en vielä kovin paljoo tällä heitä suoraa lähestymistä. Lyhyisiin ja vähän pitempiin lähestymisiin jotka pitää saada hysseemään, tää on hyvä midari. Pystyy myös annukkaa heittämään jotenki, varsinkin pikku vastasella. Pitäis kuitenki saada pari alivakaata midaria, millä sitte oikeesti pystyis annukoimaa.
Niin nämä kuin kaikki muutkin mun kiekot, mitä mulla on enemmän kuin 1kpl, niin pyrin aina ostamaan saman painoisena, värisenä ja muotosena. Merkkaankin aina kiekot tusseilla tismalleen identtisesti, etten erota niitä toisistaan. Sillon en erota niitä toisistaan, ne kuluu yhtäpaljon, ja ei tuu kisoissa semmosta että olikoha tää nyt se joka ei feidaa vai mitese tää viimeksi lensi sinne puuhun, otanpa tuon toisen eiku jne. Ehkä mulla on vaan mielessä jottai vikkaa vikkaa vikkaa... Mutta on mulla  esimerkiksi nuo kuluneet 172g bossit varmaan vuoden vanhoja, enkä erota niitä vieläkään toisista.

Putterit

2x 174g R-Pro Aviar. Tosi pehmee. Mun mielestä ihan helposti paras putteri mitä oon testannu. Kovilla puttereilla on oo ikinä osannu tehdä mitään. Lähestyn myös tosi paljon näillä puttereilla suorat ja antsa lähestymiset. Myös lyhyet hysset menee. Pitäis ostaa 2 putteria putteihin ja jättää nää vaikka sitte niihin lähestymisiin. Nää kuluu kokoajan lisää ja lisää ku puttaan näillä, niin näitten lento-ominaisuudet muuttuu periaatteessa joka heitolle :D mutta joo.

Bäginä mulla on e-rayn pro bägi, mikä on ihan paska mun mielestä. Ainoa hyvä siinä on hintalaatusuhde. Mulla on käytännössä hajonnu tuossa kaikki mitä siinä voi hajota. Melkeen kaikki vetskarit ja saumat ja klipsit. Putteritaskukin oli vino kun sen ostin. Noh, Valjaat repes 2 eri kappaleeksi, mutta sainpahan ainakin hyvät naurut. Oon kuullu myös muiltaki että nuo valjaat ei oikein kestä. Eikä bägi. Bägissä on kuitenkin hyvä ja kestävä pohja, ettei ne kiekot kuitenkaa tipu matkalla pohjasta :D Mitä en kyllä ihmettelis.. voisi käydä laskemassa kiekot. Mutta nimimerkillä kokemusta on, voin kertoa että kannattaa heti kerralla ostaa se vähän kalliimpi ja parempi bägi, niin ei tartte sitte miettiä näitä hommia myöhemmin. Valjaat mulla on nyt Pheonixit, mitkä on ainaki tähän asti tuntunu tosi hyviltä ja tukevilta.

Nonii siinäpä oli vähän mun bägin sisällöstä ja tällee. Ei ihan pelkkään bägin sisältöön jääny, mut eipä siinä mitiä. Tuli avauduttua :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2011, 18:06:03 ip kirjoittanut Mikko »

S.E

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #31 : Joulukuu 10, 2011, 14:23:08 ip »
joo
[attachment=0:1ty3w2jd]IMG_3279.JPG[/attachment:1ty3w2jd]
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00:00 ap kirjoittanut Guest »

BlackJuju

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #32 : Joulukuu 10, 2011, 14:59:41 ip »
^ Sakelta paras kuvaus :D

Oman bagin sisältö kutakuinkin tällänen:

2 x 172g CH Boss: Toinen kulunu, toinen aika bränikkä, aivan päällikkö kiekko.
2 x 175g SP-line Hile Rogue: Sellanen sopevan alivakaa lätty ässiin ja pitkiin avauksiin, huippu kiekko.
2 x 175g FR C-PD: Vakaa lätty ja pirun tarkka. Toinen kuluneempi.
1 x 175g CH Firebirdi: upsit, kämmenet ja pommihysset, tarkin lätty upseihin.
1 x 175g C-PD2: Karsee jyrä, toppilassa joskus tarvii.
1 x 175g C-line TD normi rimmillä: pitkät antsat mitkä pitää todellakin saada kääntymään oikeelle (plussarimmillä paljon vakaampi).
2 x 176&178g Z-line Buzzz: kaikenlaiset lähärit.
1 x 177+ Z-line Hornet: jyrempi ku Buzzz, loistava lätty tämäki.
2 x SSS Warlock: putit mitkä pitää osua alarautaan.
1 x CH Rhyno: hysselähärit ja forenepit

lisäksi hyttysölöjyä, kyypakkaus, pyhkeitä, markkereita, kyniä ja bägin tärkein lelu kultanennoutaja.

pete

• Vieras
« Vastaus #33 : Joulukuu 10, 2011, 20:40:40 ip »
Hyvä että joku jaksaa näitä nostella! Joku voisi keksiä jotain uutta kyselyä, mielellään näitä pohtii... "miten heität sen väylän?" tjsp.

Draiverit:

3x star wraith, 175g.
Nämä ovat kaikki ostettu samalla kertaa (samanvärisiä) ja ovat kuluneetkin samallalailla. En muista millon ostin, oisko ollu 2008. En tiiä mitä tekisin ilman näitä, ollu monesti hukassa mutta aina löytäny takasi. Hyviä kiekkoja lentämään suoraan ja pitkälle. Tuulta eivät kestä. Uusia löytyy muutama, mutta tuntuvat aivan eri kiekoilta joten nämä pysyy vielä mukana.

2x star destroyer, 170-175g.
No hiirosen 4 väylä ja muutenkin pituuskiekko. Dessulla heitin 09 kenttälajeissa 136m, ja enpä ole parempaa löytäny... viime kesänä meni n.150m. Välillä toisen dessun sijasta star boss, joka kestää paremmin tuulta. Lentää myös forella hyvin.

4x ch/star teebird, 175g
Paras väylä draiveri itselle, pystyy heittämään mitä vaan hyssestä antsaan. Sopii omaan käteen parhaiten hyvän rimmin ansiosta. Näitä oottaa kaapissa aika läjä, joskus ostanu muka varalle.

2x star xcaliber, 175g
Jos pitää heittää hysse, tai tuulee. Myös forella ihan hyvä. Jos kaikki järkevä on jo kokeiltu.

sitte joitain satunnaisia kiekkoja joita käyttää metässä tai muuten reenatessa. star/dx firebirdejä on aina ja myös alivakaata: pd, pro firebird (vastaa oikeastaan tosi alivakaata tiipparia)...

Midarit:

3x esp buzzz, 177-178g
Semmoset 40-90m lähestymiset. Kesällä jaksaa heittää vähän pitempiäkin, vaikka hiirosen 5-7 väylät ja mettä väylät. Näitäkin löytyy lisää jos saa hukattua.

1x ch classic roc, 174g
Kaikki heitot missä buzzzi lentää liian pitkälle. Paljon helpompi ja tarkempi heittää kuin buzzzi mutta liian hidas. Todella vakaa ja lentää tuulella paremmin kuin muut. Niitä kiekkoja joita pitäisi olla useampi mutta kun ei ole eikä saa.

Putterit:

2x pro jk aviar-x
Näitä on vissiin 4kpl yhteensä. Aika turha kiekko itsellä mutta hyvä draivata ja lähestyä. Pitkissä puteissa kans ok. Voi ostaa jos kiinnostaa.

1x dx aviar, 175g
Puttikiekko. Ihan hyvä, pehmeää muovia, ne uudet on vissiin kovempaa muovia... Vuodelta -04 joku kisakiekko (juho tietää)... Turun sm 2009 kisakiekot on lähes samanlaisia muovilaadultaan, muotista en tiedä. Niitä on 2kpl ja nekin ihan toimivia. Muitakin vanhoja aviareja löytyy mutta osa liian kuluneita.

1x omega ss, 175g
Se ykkösputteri. Ainoastaan alle 15m putit, liian alivakaa muuhun.

Muitakin puttereita löytyy, monta p2:sta, aviaria ja omegaa. Päätin vaihtaa ens kesäksi kaikki puttikiekot innovan xd kiekkoihin. Sopii vaan omalle kädelle paljon paremmin, kuin esim: p2 jossa on todella syvä reuna ja kiekon irrotus ei tahtonu onnistua oikein. Toinen vaihtoehto olisi discraftin ring, mutta pitää vielä harkita.

Bäginä tällä hetkellä innovan competition, ilman valjaita. Eipä ole edes pahemmin kulunut. Valjaita olen harkinnut, mutta enpä ole vielä ostanut. Aina mukana pyyhkeitä,yksi merkkauskiekko, kesällä juomista ja yleensä valmiit selitykset miksei onnistu.

Samppa

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2011, 20:07:23 ip »
Näillä! Ainut ongelma ku ei meinaa mahtua bägiin!  :lol:

pete

• Vieras
« Vastaus #35 : Joulukuu 12, 2011, 08:47:14 ap »
Lainaus käyttäjältä: "Samppa"
Näillä! Ainut ongelma ku ei meinaa mahtua bägiin!  :lol:

Aika lähelle 100 kiekkoa jos tuolla bägin sisälläkin on vielä kiekkoja. Menet joskus reenaamaan niin otappa kaikki mukaan, ei tarvis hakea kokoajan ;) . Itsellä käyttöä odottavat kiekot ollu kaapissa muutamassa pienemmässä pinossa. Pitäisi saada järkevämmin, koska alimmaiset kiekot menny yleensä vähän mutkalle, kiva sitte ottaa käyttämättömiä kiekkoja käyttöön kun valmiiksi vääntyny :roll:

r.oksa

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #36 : Joulukuu 12, 2011, 09:22:02 ap »
:lol:
Veit Sampo jalat suustani, vaan hieman vois silti peesata selityksin (huumoriosastoa tämäkin, sillä ei kait mun kiekkoihin sekaantumisia voi vakavasti ottaa).

Draiverit:
- T-Bird L, DX, 170jotain, annukkayritelmiin, joskus jopa lähestymistarkoituksessa (old school -kiekko, eli ei valmisteta enää)
- EXP1, 170jotain, ässäyritelmiin, joskus lähestymistarkoituksessa ja jopa forenakin
- Talon, Z, 170jotain, lyhyet suorat bäkkärit ja foret, sekä upsit, jopa kämmen rollerit (näitä haalittu keko talliin - sillä niitä ei enää valmisteta, no en niillä juuri enää ees heitäkkään  :roll:)
- Beast, DX, 170jotain, pidempiin annukkayritelmiin
- Beast, Pro, 170jotain, pidempiin lähestymisyritelmiin lähinnä hyssenä
- Katana, Pro, 160-170jotain (vaihtelee kelin ja kunnon mukaan), tyynet ja myötäiset tuulet
- Kalevan Miekka, 170jotain, uusi toistaiseksi miellyttävä tuttavuus monipuolisiin keleihin ja heittoihin, ei ihan kauheeseen vastaiseen kuitenkaan
- Orc, Ch, 160-170jotain (vaihtelee kelin ja kunnon mukaan), ässäbäkkäriä jopa kevyisiin vastaisiin asti
- Destroyer, Pro, 170jotain, no niihin tuuliin ja hysseihin
- R-Prp-Boss, 160jotain, tuulileikkeihin ässänä tai hyssenä (haluaa joskus itse kipaten annukoida  :o )
- Wraiht, Pro, 170jotain, liukuviin keveisiin foreihin tai jopa bäkkärikokeiluihin...
- XCaliber, Star, 170jotain, mataliin foreihin ja vastatuuleen bäkkärinä, koukku-upseihin ja lähestymisupseihin (myös Ch-versio kovempiin keleihin)
- Monster, Ch, 170jotain, ässäforet ja tuuliupsit
- xXx, Opto, 160-170jotain (vaihtelee kelin ja kunnon mukaan), pitkähköt upsit ja lyhyet foret, joskus jopa hysselähestymiset
- Flick, Z ja Esp, 160-170jotain (vaihtelee kelin ja kunnon mukaan), upsit ja joskus jopa fore
- Respect, Premium, 170jotain, pitkähköt liitoupsit etenkin myötäiseen
- Epic, 170jotain, huumoriupsit
- Extreme, joku muinaismuovi kivikaudelta, 170jotain, liukulähestymiset ja lyhyetmellakat - upsilla siis tietty

Lähestymiskiekot:
- niin mitä ne on??

Putterit:
- Omega, super soft, 170jotain, liitoputterin poikanen
- Pig, 170jotain, liitoputterin läski isä
- Jokeri, 170jotain, liitoputteri
- kaapissa kasa kaikkia mahdollisia puttereita epätoivoisiin yrityksiin mm. P2 ja foot throw, aika epätoivoista - eikö  :roll:

ps. kassejani kun kaivelin niin löytyihän sieltä vielä unohduksista uusi luottokiekkonikin, Orion LF, suoriin bäkkäreihin "varmalla" pienellä loppufeidillä

Jos ei tuossa ole valinnan varaa vielä tarpeeksi pään sotkemiseen, niin kaapista ulostuloa odottaa aina kierroksella myös joku kokeilu, jolla varmistaa kierroksen raiteiltaan lähtemisen  8-)

Kasseja on kans joka lähtöön, vaikka joskus nekin unohtuvat kokonaan pois matkasta (ja useinmiten olisi niin kaikkein parasta ollutkin).

Lisäksi mukana kulkee tyrävyöt ja terveyssiteet, omat eväät ja markkereita lainattavaksi asti, pullonjen ja roskien keruutilaa, sekä PaLan markkereiden keruuseen extrakassi ja pyyhkeiden radalle tiputtamiseen toinen.
Länkkäriä mukaillen - kaikki ei voi saada kaikkea ja jotkut ei edes sitäkään

Jaakko

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #37 : Joulukuu 17, 2011, 17:55:35 ip »
Näistä pääsee ens kaudelle valkkaamaan parhaat päältä, eiköhän riitä vielä jokunen myytäväksikin :D  :D Vasen pino oottaa vielä hakijaansa, saa nähä kuinka montaa niistäkään lopulta haetaan. Noh sitte kierrätetään eteenpäin jos ei omistajille kelpaa :P Uus bägi olis myös hankinnan alla kun vanha ratkes liitoksistaan. Sen bägin sisältöä onki sitte hankalampi määritellä, jos vaikka ens vuonna opettelis rystyheittoja niin saattaa joku star dessua alivakaampiki lätty löytää tiensä luottokiekkojen joukkoon. Muuta tavaraa on sitte lähinnä hyttysmyrkyn ja eväitten muodossa, +pari markkeria ja pyyhe.

Datzka

• Joo
  • Keskustelija
  • *
  • naapi
    • Profiili
« Vastaus #38 : Joulukuu 29, 2011, 17:07:02 ip »
Kirjotetaanpa tämmöne kunnollinen paketti tästä bägin sisällöstä :D

Draiverit:

5X Star Destroyer (Avery Jenkins nimikirjoituksella). Yksi näistä melko jyrä (172g), jolla heitän hysset kovissa tuulissa. Toinen hieman alivakaampi (171g), jolla heitän tarkat S-heitot aina sinne 120m asti. Kolme muuta (175g, 171g,170g) ovat kaikki melko samalla vakausasteella. Kaikki lentää melkoo suoraan, mutta lopussa pieni feidi aina. Pystyy heittään sinne 120m asti, ehkä joskus hieman ylikin. 175 grammainen on jo tosi kulunu, joten se on mennyt hieman alivakaaksi.

2X C-line TD. Molemmat 168g. Loistava kiekko suoriin ja annukoiviin heittoihin. Pystyy heittämään sinne 110m alueelle tarkkoja suoria ja loivia antsoja. Ehdottomasti yksi bägin parhaista kiekoista.

2X X-Out Champion Firebird 175g. Tuli tilattua USA:sta näitä (discgolfvalues.com). Ihan mahtava kiekko! Ensimmäiset heitot, jotka näillä heitin, onnistui loistavasti. Kiekot saivat heti paikan mun bägistä. Käytän nuita tarkkoihin 80-90m hysseihin.

2X Star Firebird 171g ja 175g. Samaan käyttötarkoituksiin ku X-Outit, mutta näillä tulee heitettyä neppailuforet ym. "kikkailuheitot". Myös joskus 80-90m hysset, jos tuntuu siltä.

2X Star Beast 165g ja 168g. Kevyempää käytän rollerikiekkona ja pari grammaa painavempaa sitten pitkiin antsoihin ja myös rollereihinkin joskus. Painavemmalla menee 90-100m antsat. Loistava kiekko myös tämä beast!

1X Pro Katana 166g. Melko distancekiekko tämä. Ite käytän todella pitkiin antsoihin ja myötätuulidistanceihin. Kesällä voisi käyttää jopa rollereihinkin.

Midarit:

1X FLX Drone 175g. Mahtava kiekko, kun pitää heittää tarkka 60-70m hysselähestyminen. Tämä kiekko nousi melkein heti suosikiksi, kun ensimmäistä kertaa tätä heitin. Ylivakautensa ansioista käy myös todella hyvin vastatuulilähestymisiin.

1X X Comet 175g. Tämäkin nousi melkein heti omaksi suosikiksi! Alivakaa kiekko ja loistava suoriin ja annukoiviin lähäreihin. Laittaa löysänä hyssekulmassa niin tämä kiekko vain liitelee suoraan. Heitän tällä 80m asti suorat ja annukoivat lähestymiset

1X Z Buzzz 177g. Kiekko, jolla pystyy heittämään melkein minkälaisia heittoja tahansa. Hysset, suorat heitot ja jopa antsojakin. Neppiforejakin tulee todella paljon heitettyä tällä kiekolla. Buzzia pystyy heittämään 90m luotisuoraan ja on täten noussut minun bägin lempikiekoksi. Kiekko on todella monipuolinen

1X FLX Buzzz 175g. Kun on kostea keli, niin tämä toimii Z Buzzin korvaajana. Samat käyttötarkoitukset. Tämä on kyllä hieman alivakaampi.

1X R-Pro Pig 175g. Great grip, great feel... Melkein samanlaisiin tarkoituksiin kuin drone, mutta hieman lyhyempiin heittoihin. Tällä en puttaa ollenkaan, koska on niin ylivakaa.

2X Zero Spike 170g. Hyvä kiekko, muttei hirveästi tule käytettyä. Kiekko lentää pienelläkin voimalla todella suoraan. Itse heitän tällä noin 50-60 metriset suorat ja annukoivat lähestymiset

Putterit:

3X SSS Warlock. Puttaan näillä kaikki mahdolliset putit. Kiekot ovat jo melko kuluneita, joten eivät ole onneksi niin ylivakaita kuin uutena. Kaksi warlockia alle 10m putteihin ja yksi 10-30m hyppyputteihin. On tullu aika paljon luottoa tähän kiekkoon viimeaikoina. Myös tulee laitettua 60-70m suoria lähestymisiä warlockilla, jolla puttaan kaikki yli 10metriset.

+Muutamia reenikiekkoja, jos reenaa esim. Distancea. Muutama reeniputteriki tuolla on.

Sitten on pyyhkeitä, juomaa, markkeria, kyniä jne jne....
Kovilla pakkasilla mukana aina kädenlämmittimiä.

Bäginähän toimii edelleen tuo Carolina Team Bag, White camo. Toivottavasti tämä kestää nyt ainakin muutaman vuoden, tai niin kauaa kun tätä lajia harrastaa eli ainakin 50 vuotta :D

PS. ton mun edellisen viestin voi poistaa, kun ite en jostain syystä voi/osaa...   :D

Tatu

Powergrip - Melko Hyvä Frisbeekauppa

Yuhou

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
Vs: Bägisi sisältö!
« Vastaus #39 : Tammikuu 17, 2012, 20:16:24 ip »
voiskai sitä itekki päivittää. Eli tällasta tällä hetkellä:

Putterit:
1xZero Spike Turvana
2xZero Pure, piti hommata uus putteri että saa useemman kulutettua samanlaisiks ku spiket loppu kesken ja tää tuntu soppelin samanlaiselta.

Midarit:
tällähetkellä kaikki jossain ojassa mutta ens kaudella
2xFLX Buzz, opein heittää tätä viimevuonna ja tuntu lähes täydellisiltä semmosiin 70-> heittoihin. mukavan pehmee
2xC-line MD2 TAI Z-buzz, jompi kumpi, kumpi sitte vaan muovautuu paremmin tarpeisiin
2x JOkeri, molemmilla muoveilla. Toinen hysseihin ja toinen forelähestymisiin

Draiverit:(päälle sataset näillä.
3xFirst Run C-line PD(2x171 ja yks 175) ihan paras kiekko! mahtava bäkkäreihin ja foreihin eli kaikkeen!
2xC-line PD2, toinen on sitä jäykempää versiota kunnon jyrä heittoihin ja toinen semmosiin piiiiitkin hyssiin
2xChampion Firebird 175g, forehysset, upsit ja alle 90 pommihysset, joskus myös jos tarvii tosi tarkkaa hyssee päälle sataseen niin tää toimii
2xChampion Tiippari. paras peruskiekko, toimii kaikensortin heittoihin ja pysyy väylällä.

Tollasia lojuu Latituden Porobägissä. Lisäks on liikavähä pyyhkeitä, liikavähä merkkareita, ei ollenkaan kyniä ja kamera, joka kestää kaiken!

emdotz

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #40 : Elokuu 18, 2012, 20:40:57 ip »
Vois tähänkin vastailla näin tylsänä iltana.

Elikkä bägissä lojuu seuraavia lötijä

Draiverit

2x innova blizzard katana 138g, Tuulettoman ja myötäsen distance kiekko.

3x innova star destroyer.

2x innova star beast.

1x innova pro beast.

2x innova star sidewinder.

1x innova 150g ch firebird  ;D

1x innova star SL, forenepit.

Discraft elite Z stalker.

Midarit

2x Discraft cryztal Z buzz

1x Discraft flx buzz

1x joku optimizer, alivakaampaa kiekkoa et oo nähny.  :o

Putterit

3x JK-pro Aviar-X

1x dx Aviar

welle

• Member of Team Hoppala
  • Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #41 : Elokuu 20, 2012, 15:28:08 ip »
Vois iteki päivittää mitä sieltä bägistä nykyään löytyy.

Draiverit:
2x Latitude Opto Saint
1x Discmania S-line Jackal
1x Discmania C-line Jackal
3x Legacy Icon Cannon
2x Discmania S-line DD2
2x Innova Star Firebird
1x Innova Star Roadrunner

Midarit:
1x Discraft Ti Buzzz
1x Discraft Z Buzzz
1x Discraft Z Buzzz SS
1x Discraft Z Hornet

Putterit:
1x Prodiscus Basic Jokeri
1x Prodiscus Premium Jokeri
2x Innova DX Aviar

Huhhuh, kylläpä on Innova vähentynyt meikäläisen bägissä. Nyt vasta huomasin sen :o

Mikam

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #42 : Elokuu 20, 2012, 17:45:21 ip »
4 katanaa ( 3 blizua ja legenda )
3 star-roudista
3 dessua ( 2 blizua ja 1 pro )
1 jackal
2 omegaa
" Jokaisesta puuosumasta ku sais euron, ni olisin miljonääri "
" I\'m a Roadrunner honey"

ypyä

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #43 : Elokuu 20, 2012, 18:52:03 ip »
4 x Innova Destroyer, star
5 x Innova Boss, 2x r-pro, 2x blizzard & 1x pro
2 x Innova Starfire, star & pro
2 x Innova Valkyrie, star
Innova Firebird, star
Innova Vulcan, star
Discmania PD2, blizzard
Discmania DD, p-line
Latitude 64 River, gold
Aeribie Epic

Discraft Buzz, z-line

2 x Innova Aviar, kc-pro
Latitude 64 Pure, zero

EDITTIÄ: Bägissä kulkee mukana lisäksi: markkeri, pyyhkeitä, kyniä, sateenvarjo, ice power tuupi, laastareita, kyypakkaus, sekä hyttysmyrkkyä.  :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2012, 21:05:03 ip kirjoittanut ypyä »

vpt111

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #44 : Elokuu 20, 2012, 20:19:58 ip »
Isossa laukussa kulkee mukana seuraavaa:

Driverit:
2x Dx Teebird, hakattu ja melkein timmissä kunnossa oleva
1x Star Teebird
1x Champion Teebird
2x Pro Wraith, namusti kulutettuja
1x Z Nuke
1x Star Valkyrie aina kun ei ole hukassa
1x S-line Jackal
1x Champion Firebird tuulikeleihin ja "kun sen vain pitää tulla takas"

Midarit:
1x Z Buzz
1x FLX Buzzz
1x Elite-X Comet

Putterit
1x Premium Jokeri
1x Grip Pure, heittoputteri
2x Zero Pure, puttaukseen

Ja kun mennään pienemmällä kokoonpanolla niin:
1x Z Nuke
1-2x Dx Teebird

1x Jackal
1x FLX Buzz
1x Grip Pure
1x Zero Pure

Bägissä muuten mukana verensokerin nostattajaa, pyyhettä, lääkettä, roskia, tyhjiä tölkkejä, käsineet ja hyttysmyrkkyä.