Uutiset: Tapatalk on nyt asennettu!
  • Syyskuu 16, 2019, 17:38:42 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Viikkokisat uudistuvat: viikkokisat.com  (Luettu 32480 kertaa)

welle

• Member of Team Hoppala
  • Keskustelija
  • *
    • Profiili
Vs: Viikkokisat uudistuvat: viikkokisat.com
« Vastaus #180 : Heinäkuu 23, 2013, 22:06:35 ip »
Tulipa tuosa mieleen tän muuttuneen tasotussysteemin takia, että mitenkä semmosilla pelaajilla, jotka on heittäny tasotuskierroksen vanhan 1 kierroksen mukaan. Ite oon käyny heittämässä tän päiväset mukaan laskettuna kolmet viikkokisat, jossa on tasotuskierros mukaan laskettuna, joten määräytyykö mun tasotus näiden kolmen kierroksen perusteella vai sen ensimmäisen mukaan? Muutenhan siinä ei olisi mitään, mutta heitin huomattavasti aivan omien taitojeni ylärajoilla tasotuskierroksen tehden samalla oman ennätykseni Meri-Toppilaan.

Terveisin
Jani Haapalainen
Pelaaja nro: 404
Jos olet heittänyt tasoituskierroksen vanhan systeemin mukaan, niin sun tasoitus on se mikä sinne on määräytynyt. Uusi systeemi, jossa heitetään kolme tasoituskierrosta, on voimassa uusilla heittäjillä. Sulla näyttäisi olevan tasoituskierros heitettynä jo 2011, jonka myötä määräytyneellä tasoituksella mennään sen jälkeen.

ilariko

• Keskustelija
  • *
    • Profiili
« Vastaus #181 : Syyskuu 02, 2013, 15:14:12 ip »
Ymmärrettävä muutos tuo muuttunut alkamisaika mut itse olen töissä n.17.15-17.30 asti niin ei oo oikein mahiksia sitte päästä enää kisoihin :(

RistoS

• OFS jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #182 : Syyskuu 02, 2013, 18:23:32 ip »
Ymmärrettävä muutos tuo muuttunut alkamisaika mut itse olen töissä n.17.15-17.30 asti niin ei oo oikein mahiksia sitte päästä enää kisoihin :(

Onhan tuo harmillista, mutta kisat siirtyvät viikonloppuun melko pian kun valoisa aika lyhenee.

Diabolicum

• Keittiön Kalifi
  • Keskustelija
  • *
  • Häh ?
    • Profiili
    • toinen harrasteeni
« Vastaus #183 : Syyskuu 03, 2013, 09:35:24 ap »
Pimeä tulee aikaisin ja ruuhkaisella radalla ei ehditä pelata jos aloitetaan kuudelta. Ikävä asia mutta jollain on todennäköisesti aina töitä, oli kisa aika tai päivä sitten mikä tahansa.
Team Trilogy Finland
TeamLatitude64 Finland